środa, 3 października 2012

Zamówienie w trakcie realizacji


Do końca tygodnia mam nadzieję, że się uporam z uszyciem ponad 20 worków ( z 15 worków nagle zrobiło się ponad 20)  - takie mam zamówienie.

A zajmuję się tym po pracy, wiec łatwo nie jest :)


Jeśli osoba, która zamówiła 3 worki nie zgłosi się po nie ( nie dokona wpłaty), to wykorzystam je na poczet tego dużego zamówienia :) 

Jak będzie zrobione, dam zdjęcia.
W międzyczasie wyszperam nowe materiały, które mi zalegają na półkach i też cyknę fotkę. Ten różowy zaraz mi się skończy. A wiem, że róż to niejedyny kolor na świecie :) 

(W głowie mam już coś nowego.)

Wiec jeśli ktoś chce woreczek, niech zaczeka do przyszłego tygodnia i wtedy da znać.

Dopóki nie będę miała własnego e-sklepu, uderzę do jakiejś galerii  w internecie. Nie tylko z workami :) Mam w zanadrzu kilka niedokończonych pomysłów, które doszywam i zaszywam, gdy odpoczywam od worków :)

Także do końca tygodnia jestem zaszyta :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz